städning pågår, hihi

sitter här och har precis städat båda jonas rum. är lite stolt över mig själv, hihi. bytt lakan, dammsugit och plockat undan en massa saker! det ni. haha. så nu hoppas jag att bebis blir glad när han kommer hem och ser det här :) *hoppas*

tvi tvi tvi, sorry såg en svart katt gå över gatan! hahaha. -tvångstanke!-
hur som helst. idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. jag ska iallafall åka och möta jonas och sen så frågade anna ifall jag och han kunde åka hem till henne för hon ska nämnligen färga mitt hår blondt igen och få bort den här hemska färgen som jag har nu! fast det ser faktiskt liiite bättre ut nu med smink och jag har väll börjat vänja mig lite, men inte fan är det snyggt. hah. förresten, jag ska kanske börja jobba som telefonförsäljare på st eriksplan med bästa malin och issa! :) malin skulle skriva upp mig, och tänkte fråga ifall anna också vill bli det , skulle vara så kul! hur som helst så kmr det det bli fett chill tror jag. money money money!!!!

aaaaaaaaja, nu har jag inte så mkt mer att skriva.
CIAO!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback