om min skoldag

skoldagen har väll varit rätt så okej! samhälle där vi fick välja ett ämne att skriva om .. jag valde ökenspridningen. haha, inte för att jag vet någonting utav det men ja.. då har jag iallafall nåt att skriva om. kom dessutom på att det är religionsprov nästa vecka! tjoho, jag som inte har pluggat. men äsch, hoppas det går bra ändå. efter det var det natur och läxförhör, gick rätt okej även fast jag inte hade pluggat.

efter skolan började någon smsa mgi och uppgav sig vara min skolsyster i min skola. personen skrev ungefär såhär:
"Hej kan du komma upp till skolsyster?"
jag svarade:
"Hej vem?" eftersom att jag inte hade numret. och blev självklart orolig eftersom att pappa ligger på sjukhus och ska operera sig idag, så trodde att det hade hänt honom någonting. till svar fick jag ändå:
"skolsyster i din skola" ..
"sluta, säg vem det är?"
"Skolsyster Ann Marie i din skola"
"Okej.. Nej hinner inte. ska jobba och sitter på lektion nu"
"Kan du komma upp på onsdag fm?"
"nej jag är på praktik då. vad är det som är så viktigt?"
"Jag tänkte kolla din vikt. Kom upp när du har tid"
ungefär sådär såg våran konversation ut.. seriöst! vilken skolsyster i världen sitter och smsar till sina elever och ber en komma upp?! inte våran iallafall, för hon ringer! så jävla dålig stil utav den personen som håller på att skriva "jag ska kolla din vikt" när jag alltid tyckt att jag varit smal osv. va fan är problemet?! LÄMNA MIG IFRED. TACK.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback