misslyckad hårfärgning

nu har jonas typ precis gått till jobbet, så det är fett tomt  sängen! väckarklockorna har typ ringt i 1 timme redan, haha! så nu får jag stänga av de. ska nog gå och sätta mig och kolla på dr phil med jonas söta mami som också är uppe redan.

gårkvällen var najs. malin, james och linus var hemma här hos jonas. linus hade med sig sitt ps3 så de satt och spelade. malin färgade mitt hår! när vi blekte först vart det as najs, ångrar att jag färgade det sen för det var fel färg i förpackningen. det stod att det skulle vara ljusblond färg, och nu har jag brunt/grått/grönt. det är fan inte okej! funderar på att stämma jane hellen alltså, haha. seriöst. ser ut som en jävla kärring! så tove får hjälpa mig idag om hon kan, annars får malin fixa det imorgon. vi får se hur det blir :) aja nu ska jag äta nåt, svälter ihjäl strax! hhaha.

PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback