min lördags kväll!

har precis vaknat nu hos jonas. han ligger i badet, haha. och jag suktar efter mat! idag vet jag inte vad som händer.. han ska åka med james och danne till nån mma grej i hammarby sjöstad och då får jag inte följa med, men jag ska äta middag här sen så vi träffas efter det. kanske ska träffa anna idag om hon kan, saknar dig älskade bästis.

gårkvällen var sjuk. hahah! vi var och chillade här hemma, hos jonas, men malin, james och linus. jag och malin pumpade massa bra musik ifrån hennes och min blogg, youtube och spotify! fett najs. vi satt och fotade också, hihi. men vi saknade anna!!!! väldigt mycket. efter ett litet tag fick linus för sig att james skulle raka hans hår. så jonas tar fram sin rakapparat! haha. nu kommer det roligaste på hela kvällen vill jag lova. jag och malin satt inne på datan, chillade. och james sätter igång rakapparaten. efter att han har dragit så att det blivit en liten kal fläck mitt på huvudet så blir det kortslutning eller nåt i hela lägenheten, så ALLT släcks ner och går inte att sätta på igen. hahaha, james fick panik för det flög gnistor och linus sitter helt förvirrad och vet inte vad som händer. sen får han också panik och skriker "det bränns i mitt huvud!!" haha. och försöker få bort håret som james rakat av ifrån huvudet. haha, jag, jonas och malin stod och asgarvade! sen fick vi ringa danne och åka dit och raka hans hår vidare.. vi spelade guitar hero och åt en maaassa godis, hahaha. sen gick vi hem till jonas igen efter malin, james och linus åkt hem. satte på en film osv. sen somnade vi! :) grymt rolig kväll tycker jag iallafall!




nästa helg är det fest! simon ska ha fest hemma hos sig, vi längtar! woho. peace n' love!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback