min fredag än så länge!

bebis ringde precis, då blev jag fett glad :) min älskling! vi ska träffas snart, miss u.

idag var det praktik igen då som sagt. jag fick göra det här bland annat:
- hmd bröd
- semlor
- skära upp och dekorera kladdkakan
- göra en till mazarintårta som jag gjorde igår för hon tyckte de blev så fina! :D
- lägga ut bröd och frallor i butiken
- doppa biskvier
och allt detta hann vi med på 2 timmar. najsnajsnajs. så jag fick sluta klockan 10:15 ungefär. efter det tog jag bussen hem till min kära bästis anni. vi åkte hem till hennes syster gina och chillade lite, sen åkte vi tillbaka till anna där jag duschade och fixade mig för att sedan åka och hämta F. så ja, det är väll min dag än så länge! kan inte fatta att min praktik snart är över.. bara 1 vecka kvar nu! jag vill fan inte att den ska ta slut. hha, det måste vara nåt fel på mig! men jag trivs  sååå bra, går typ inte att beskriva! :p ikväll ska vi kanske på fest i vällingby! det ni.

PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback