lördag

Sitter hemma hos Jonas med honom och Linus. Vi ska typ träffa Anna och Danne snart! Det ska bli fett kul, har saknat anna grovt mycket. Egentligen skulle vi hem på fest hos någon snubbe i Huddinge. Men de svarar typ inte, hahahah. elakt! så nu sitter vi här och väntar. danne är ensam så det är najs! hih.

idag har jag och jonas varit hemma hos farmor och farfar. farfar fyllde 82år! grattis världens bästa farfar. du är underbar, älskar dig så himla mycket! du och farmor betyder så oerhört mycket för mig så ni kan inte ens ana!

imorgon ska jag hem till hit igen på middag! :) sen är jag ledig på måndag, så jävla najs.

vad har alla andra gjort idag?
Kommentarer
Postat av: vesna

En blogg i min smak !!! Kram ...

2009-03-08 @ 15:42:26
URL: http://vesna.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback