äntligen fredag och heeelg

hej alla glaaada.

har typ nästan precis kommit hem till jonas. var fan värsta bussresan i mitt liv. jävla fitt turkar! (nej jag är inte rasist överhuvudtaget).. hade ingen halsduk på mig och skinnjackan var nerdragen eftersom att solen lös in så det blev skitvarmt. då sitter det några snorungar som sitter och kommenterar mina bröst, typ "åh, fräscha bröst du har!" och sen tuggade jag tuggummi då säger de "får vi smaka?" hallå. nej va fan tror ni? seriöst alltså. blir så jävla irriterad på sånt här. varför ska man inte få gå och se ut på ett speciellt sett utan att någon kommenterar det. fy fan. aja, nog om det tråkiga.

vet inte riktigt vad som händer ikväll ..  skulle på fest till östermalm, men den ställdes in. inte så kul, eftersom att jag hade sett fram emot det.. aja, skitsamma. blir antingen en fest i sollentuna eller i södertälje (typ) hoppas på fest iallafall. är grymt hungrig nu alltså.

praktiken gick superbra. jag har så himla roligt där! :D idag fick jag göra bla:
- italiensk maräng
- cheesecake
- hmd osvosv. fick sluta runt 11 tiden, men det var fett najs ändå. så jävla härligt att komma hem i tid.


min cheesecake med passion och hallonpuré.


italiensk maräng :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback