vädret suger

Sitter här och kollar ut över Stockholms vackra väder. (hoppas ni förstår att jag var ironisk.) Det spöregnar är kallt och molnet ligger som ett duntäckte som aldrig försvinner. Jag har förstökt börja tänka mig in i en student med vitt paraply, jacka och att det kommer att bli väldigt blött - av regn & inte öl. Dessutom så kommer det att vara kallt.

Jag kommer gråta på studenten, det visste jag redan innan. Men det skulle vara av glädje, nu kommer jag gråta för att jag är ledsen över det här j*vla vädret som vi har fått. Jag vill inte gå ut med en sur min på läpparna. Jag vill kunna njuta och säga att min student var bra. Snälla, ge Stockholm bra väder på fredag? Då skulle hela min dag och omgivning vara räddad.

Nu ska jag iallafall gå och göra frukost. jag ska åka till tandläkaren snart! puss hej.
Kommentarer
Postat av: BELLa

Ja men man skulle ju vilja göra det! Åååh, blir jättedeppig!!! :'(

2009-06-02 @ 12:21:20
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: BELLa

Ja men eller hur. Men fan, det är inge roligt att springa ut när det regnar, något bra blir något dpligt.

Äähh, vi kör på som vi sa ;)

2009-06-02 @ 12:41:34
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback