uschapuscha

Är hemma hos Jonas nu. Han spelar gta och ska snart börja packa! :) för imorgon åker vi till Torö för att fira midsommar där. Ska bli skitmysigt. Världens bästa Anna ska förlja med också! :D Och kanske Danne, men det är inte helt klart ännu.

jobbet gick jättebra igår! jag tjänade 495:- och jonas 450:-. vi räknade ihop att vi har tillsammans fått ca 3800:- nu. och det är grymt bra för att vi har bara jobbat 4 gånger. så det kanske blir en liten resa till något varmt ställe trots allt :). inatt sov vi hos Anna igen :) vi hade köpt med oss chips och dipp så direkt när vi kom dit satte vi oss och kollade på en film. somnade vid 2 tiden :)


bild 1. vi hade klubbor på jobbet som man fick blå tunga av! (y)
bild 2. chips, dipp och gurka


idag vaknade jag av att Anna kom in med frukost på sängen till mig och Jonas. så himla sööööt! i love u bästiiis. sen skulle hon till gullmars och då följde vi med och drog vidare hem hit.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback