tisdag

Oj jävlar. Läsarrekord! 107 läsare idag. Hoppas att ni tycker det är en bra/intressant blogg och att ni fortsätter läsa. Välkommna! :)

Har precis kommit hem efter jobbet. Tjänade mer än igår idag! :D Så jag är nöjd. Haha. Nu ska jag och Jonas kolla på film så jag hinner inte uppdatera speciellt mycket. Imorgon ska jag åka till farsta centrum och kolla runt lite i olika butiker.. Tänkte köpa en grej till mamma (men det kan jag inte avslöja om hon läser det här! Haha.) Sen blir det jobbet igen! :) Är peppad.

Nu ska vi kolla på Goal 2 eftersom att vi såg Goal 1 igår.
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Celine :)

Kul :)

2009-06-14 @ 22:18:53
URL: http://celine.bloggsida.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback