out of the darkness and in to the sun.

Godkväll.

Idag har jag och Jonas som sagt jobbat. På två dagar har vi nu sammanlagt tjänat ihop 2000kr. That's goood! Haha. Däremot så tänker vi nog spara pengarna och inte åka bort någonting nu i sommar. Utan det kankse blir nu i vinter :) Kanske blir en massa grönan besök och nya kläder istället. Sånt är alltid roligt det med! Sen så har ju jag landställe och Jonas syster med som vi kan få hänga på om vi vill. Och det låter ju också lockande.

Imorgon klockan 04:00 kommer Maud och Kjelles taxi till Arlanda och sen bär det iväg till Grekland för de. Åh, vad härligt! Snacka om att jag är avundsjuk. Men dåf får vi lägenheten för oss själva i 2 hela veckor. Det är inte heller fy skam! :) Haha. Imorgon blir det även lite mer jobb, och likaså för hela veckan ut.

Jaja. Nu ska jag spela lite sims 3.

Lite bilder de senaste dagarna.

Lördags


Söndags


Måndags



Kärringbadet igår. (måndags)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback