min underbara daaag hittills!

tjoooo, sitter hos Robin! Jonas och han är och hämtar mat och sen ska vi grilla! så jävla gott.

idag kom Anna hem till oss vid 9 tiden och plingade på, hhaa. sötis! vi åt frukost tillsammans och sen gick vi ner till ica och handlade mat till sjöängen där vi skulle bada. det blev tonfisksallad för mig och Anna och hallouimi (stavning?) - sallad för Jonas. fan vad varmt och skönt det är.. badade för första gången idag också! så jävla skööönt.

efter badet åkte vi in till stan. sen mötte vi upp Kevin i centralen. jag och Anna gick lite i våra affärer och Jonas, Kevin och Robin (som de mötte upp sen) kollade i sina. Anna hittade skitmycket saker, och jag "bara" ett rosa linne ifrån gina. så snyggt. rätt slappt och skönt nu till sommaren. den funkar både till shorts, leggings och bara till bikini om man vill det också. me like!

lite senare ikväll blir det kvällsdopp, najs. längtar! jag älskar att bada, och jag älskar sommaren så jävla mkt. mjao!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback