Min studentdag!

Sitter hemma hos Jonas och ska snart fixa mig. Jonas är iväg och jobbar på Sverige - Danmark matchen. Sen ska jag iväg och träffa några (kan tyvärr inte avslöja nåt än.)

Gårdagen var hur jävla rolig som helst! Det går fan inte att beskriva. Dagen började med att Maria, Elin, Fanny, Daniel kom hem till mig för champangefrukost. Tove skulle egentligen också ha kommit, men hon försov sig stackarn. Vi åt en massa goda jordgubbar, drack champange och åt glass som Maria hade med sig. Grymt gott!

Vid 10 tiden körde mamma iväg oss till skolan där vi skulle dekorera flaket och vi hade det största flaket och fetaste högtalarna av alla flak i hela skolan! Vi hade till och med DJ. Vi satte upp lite ballonger och dekorerade med lakanen som Maria och Elin gjort i måndags. Klockan kvart i 11 gick vi in i klassrummet där vi fick coca cola och macka, men jag var så nervös så jag kunde inte äta.. Kändes som att de skulle komma upp om jag gjorde det, så det blev bara lite cola. Vi skrev i varandras mössor och sen bar det av till matsalen där rektorn höll lite tal och sjöng lite.

Klockan kvart i ett gick vi ned till utgången och väntade på att vi skulle springa ut. Fem minuter senare sprang/skrek jag och Tove ut hand i hand. Åh! Fan vad jag vill tillbaka och uppleva det där underbara ögonblicket igen. Det går inte att förklara. Frihet! Sen sprang jag till min familj och hoppade på min lillebror Mattias gråtandes. Haha! Han blev lite chockad för han såg inte att jag kom. Sen blev det ett långt kramkalas och gotografering.

Bytte om till flaketkläderna och sen bar det av! Här kommer några utav Aleksandars bilder ifrån dagen igår:


Marias bild.




Jag i rosa tröja till vänster. Jonas bakom, strax brevid
ser ni Kevin och Marcus. Rebecka i röd/svart tröja. Tack för att ni kom!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback