min dag

Har precis kommit hem till Jonas efter jobbet. Just nu sitter han och spelar lite på sitt nya ps3 och jag sitter här och nördar framför datorn. Vi ska aldelles strax städa och sen mysa lite med chips och film! Jätte länge sedan faktiskt.

Det gick jättebra på jobbet idag! Jag sålde mer än förväntat och imorgon ska vi både jag och Jonas jobba igen. Idag ringde även F's mamma till mig! De är så söta, de har en studentpresent till mig som jag ska få när jag ska passa honom på torsdag. (även fredag) och tydligen så har F pratat om Jonas hela veckan så han ska få följa med om han har lust, haha. Sen ska vi vara hemma hos mig en dag :) ska bli roligt att se vad F tycker om att vara hos mig. Hoppas att han trivs bra.

Igår röstade jag för första gången. Kan ju säga att jag inte tyckte att det var något speciellt.. Haha! Jag röstade på Miljöpartiet. Om ni är 18, vad röstade ni på? På kvällen kom Leo och Amanda hemma till mig. Vi satt och rökte vattenpipa och spelade spel. Sedan gjorde vi varm choklad! :) De åkte hem vid 12 tiden.

Jaja, nu ska jag äta något. Är lite hungrig! :) Sedan blir det mysis med bebis!
Ciao <3

Slänger upp en liten bild :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback