Chillkvällen hos mig 20/6

Nu sitter man här igen. haha. Jonas är på träning så jag tänkte passa på att skriva och lägga in lite bilder ifrån gårkvällen (och även typ 500 andra bilder som jag inte haft tid/ork att lägga upp.)

Gårkvällen var supermysig! Det var en typisk chillkväll :) I varje fall för mig. Lagom mycket folk och självklart hade vi jättetrevligt. Det roligaste kom på hela kvällen när Bella hade förtärt lite alkohol och skulle hälsa på två stycken som kom. Jag tänker inte avslöja vad exakt det vad hon sa.. Men ordet hon använde ska vi i varje fall göra en blogg utav. Jag, Anna, Bella och Tove ska äga bloggen och det kommer vara vi som skriver i det. Kommer bli superbra! :) Alla vi 4a, vi tillsammans i en och samma blogg. Bäst!

Kvällen började med att Bella och jag möttes vid BEA för att handla. Men sjävklart var BEA stängt, kul. Så vi drog hem och lagade lite middag. As gott! Anna kom lite tidigare :) Så vi förade tillsammans, vi tre. Vid 9 rullade folk in. Det slutade med att det var: Jag, Bella, Tove, Anna, Jonas, Henrik, Daniel, Gustav, Kim, Lisa, Kevin och Marcus. Väldigt lagom.


Här är lite bilder i varje fall. Njuuut!


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback