Ben and jerrys och Sverigematchen

Bella har precis åkt hem. Men Kevin,  Simon och Anton är fortfarande kvar här :)  Vi sitter och röker vattenpipa för ovanlighetensskull liksom.. Kvällen var iallafall skitmysig. Mötte Bella vid 18 tiden och sen gick vi och köpte chips och Ben and Jerrys nya sorbet. As god. Den tog slut rätt snabbt faktiskt, haha. Sen fixa jag hennes blogg och kollade lite på matchen såklart. surt att sverige förlorade!..

Ska gå in till grabbarna nu tror jag! Imorgon blir det dagsfesten på Lidingö tror jag, och sen middag på resturang med Jonas, Kim och Sofia. Mys! :D

(kan inte lägga upp bilder nu tyvärr..)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback