Anna Linnea Joline Gustafsson

Ville bara passa på att tillägna några rader till min fina vän Anna.

Egentligen är det helt onödigt att sitta och skriva det här, för du vet redan hur mycket du betyder. I vintras när jag mådde som sämst var du alltid där för mig. Och det var väl där vi började bli riktigt tighta. Utan dig vid de tiderna så hade jag aldrig överlevt! Det kan jag lova. Du var den enda som förstod, den enda som jag kunde prata med utan att det kändes fel. Du fick mig alltid på bra humör och det får du fortfarande. Du är mitt solsken, mitt ljus, Anna. Du är min bästa vän och jag har aldrig varit med om någon vän som har så stort hjärta som du har.  Du är en helt underbar vän och du är värd det bästa som går att få utav allt.

Jag älskar dig. Mahal Kita <3


Kommentarer
Postat av: anna

älskar dig oxå tjejen<3

you rock!

mhal kta!

2009-06-30 @ 20:59:31
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback