3D film, fan så läskigt!

Har precis kommit hem ifrån bion!

Anna och Nico kom och hämtade oss vid halv 7 tiden. Och sen åkte vi till Pong för att äta! Vi blev bjudna, grymt gott & snällt. Det var buffé och jag tog 2 portioner sen var jag så mätt så att jag nästan skulle kunna spruckit. Haha. Sen drog vi vidare till Heron City där vi skulle kolla på bion. Fick en hollywood meny av de också som jag och Jonas delade på. Så snällt! Sen blev det bio och fan vad läskig den var. Jag hoppade till fleeera gånger och jag vissa tillfällen var jag tvungen att tvinga mig själv att inte ta av mig 3D glasögonen som man får innan bion. (det är suddigt om man tar av sig de) Haha. Men vissa gånger var jag faktiskt tvungen att blunda! hahah. Dessutom så fick man ju för sig att ta tag eller försöka fånga grejerna som flög runt. Lite roligt!

Nästa gång blir det nog en lite "gladare" film. Baksmällan står på listan! Har ni hört nåt om den? :)
Nu ska jag gå ner och möta Anna. Hon kommer hit och ska nog sova här :) Imorgon blir det stan med bebis sen ska vi jobba. Woho, money!

Ciaaaaaao! <3
Kommentarer
Postat av: lejla

hahaha läskigt

2009-06-14 @ 23:45:01
URL: http://lejlla.blogg.se/
Postat av: mia

jaha:D .

åh hört att baksmällan är bra haha:)

2009-06-14 @ 23:45:11
URL: http://miakartal.blogg.se/
Postat av: Igge

baksmällan är riktigt rolig :D såg den igår.

2009-06-15 @ 00:21:21
Postat av: emma

Oj det låter as roligt.

Baksmällan vill jag också se:O den verkar sjkt rolig

2009-06-15 @ 01:12:54
URL: http://eese.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback