världens finaste pojkvän

har precis kollat klart på en beck film men bebis nu.

vi kom hem ifrån jobbet vid 22 tiden som vanligt och gick först upp och fixade lite. sen kom vi på att vi behövde dipp och läsk till chipsen vi köpt på vägen hem ifrån jobbet. så jag tog lite pengar och tog hissen ner till affären previs utanför porten. när jag kom upp så hade Jonas släckt, men jag tänkte inte mer på det. gick vidare in i köket och ser att han tänt ljus i vardagsrummet och hällt upp chipsen i en skål, och även ställt dit två glas till oss. haha, sötnos! det var därför han hade släckt i hela lägenheten. ååhh, det är sånna där smågrejer som gör att man uppskattar allt så himla mycket mer!!!

du är det finaste någon kan få, och jag är så glad att just jag får kalla dig för min.

rätt gammal bild. men fortfarande så himla söt! Jonas och bebis-Baloo!


nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på swat! hah. puss n' <3
Kommentarer
Postat av: Lillan

Sv:

Ja gör så du, hon hjälper dig säkert.

Självklart är det ok men tack för att du frågade!



Take care :-D

2009-07-07 @ 00:45:45
URL: http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag kan ge dig den på facebook, men har ju inte ens dig där så jag får adda dig eller om du addar mig :)

Eller om du addar på msn..

2009-07-07 @ 03:54:53
URL: http://philippous.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback