utekväll.

god morgon! eller kankse.. god eftermiddag! haha..

har hunnit med mycket nu känns det som! har städat båda Jonas rum och bytt lakan i hans säng. skönt :).
gårkvällen var U-N-D-E-R-B-A-R. det var så himla länge sen jag var ute, och det var så jävla kul. roligt sällskap och trevligt ställe vi var på.

kvällen började med att Kevin, Anna och Elin kom hem till Jonas för att föra lite. vi började att göra lite drinkar, P2 och sen mixade Jonas ihop nån egen med malibu och cola. haha, den vart sådär men ändå helt okej :) dock slår den ju självklart inte P2, min favvo! den har så frisk smak.

vid 21 tiden så drog vi in till gamla stan där vi träffade Kalle och Simon, (födelsedagsbarnen! + Boros, men han träffade vi där inne.) Teddy, Jonathan och Mats. sen gick vi vidare till Cattelin som vi skulle till. vi stod på listan så vi ställde oss i en annan kö än den "vanliga".. det var rätt mycket folk direkt, men inte så farligt. det blev ju självklart mera sen.

vi köpte lite dricka och sen gick vi ut och ställde oss vid ett bord. och så dansade vi självklart en maaassa. både på stora och lilla dansgolvet. Jonas träffade sin gamla klasskompis Linus också och han bjöd mig på xcider och Jonas på öl. så himla snällt :).

sen träffade vi även Åsa, en tjej som jag träffade på en fest förut. så himla roligt :) vi bytte nummer och skulle höras om en liten parkväll. jag, hon, Jonas och hennes pojkvän Staffan (som också var på festen.)

vid 2 tiden började Anna få så sjuuukt ont i fötterna så att det inte ens gick att stå. så då drog vi till donken. där var det nåt jävla fyllechack som började snacka om att Anna hade snygga bröst osv. tillslut sa Anna åt honom att gå men han lyssnade inte så jag sa till och ba "hörde du inte, hon sa att du skulle gå?!" och då kontrar han tillbaka på j*vligt dålig svenska "din jävla tandställning, blänka åhh. gå" nåt sånt där. hörde knappt vad han sa! tillslut fick vi våran mat och kunde gå. då tog vi bussen hem till Jonas, men Anna och Elin gick av i gullmarplan :)

såhär såg jag ut igår. vet dåliga bilder, men vafan ;)



nya skorna och klänningen. dock syns inte allt så bra!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback