så jävla taggad!

jag är så himla taggad inför helgen. på lördag ska nämnligen åtmindstånde jag, Jonas, Elin, Kalle och Simon ut och fira Kalle som fyller år. fyfan vad jag längtar! det var skiitlänge sen jag var ute på krogen men nu ska det äntligen bli dags igen. hoppas att vi går till nåt najs ställe och i-n-t-e viper, det är så jävla skabbigt & bara till för mysko folk. (finns ju några normala, men det är knappt.) har tyvärr varit där några gånger, men det är fan något jag ångrar iallafall..  det enda som är bra med viper är priserna! sen kan man lika gärna dra vidare.

vilka ställen tycker ni om att gå ut på?
mina favoriter är:
- huset (som det var förut)
- toxic
- laroy
- fellows (var länge sen jag var där, men alla gånger har varit lyckade. & dessutom så var jag ute för första gången där på min födelsedag! :))

egentligen så skulle Sofie (min moster) tagit ut mig efter min student. (slutskivan var nämnligen på viper.. haha, så jävla skarrigt!) men jag orkade verkligen inte. det skulle ha blivit stureplan. antagligen magenta eller white. fan, ångrar att jag inte drog ut. menmen! felr chanser kommer ju sjävklart. hon är fortfarande "skyldig" mig en utekväll med henne ;) jag fick det nämnligen i present när jag fyllde år. haha! LÄNGTAR :*
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback