pappas födelsedag!

sitter och väntar på att beck filmen på 4an ska börja nu. pratar med Anna samtidigt på facebook.

idag vaknade jag och Jonas klockan 09:00. fixade mig och Jonas hoppade i badet. sen åkte vi till farsta och fick skjuts hem till oss av mammi. väl hemma fick pappa en födelsedagskram, såklart! och sen gav jag, Jonas och Mattias presenten.

sen kom det lite folk. och så började vi äta tårta och fika. mamma hade gjort sockerkaka också som hon gjorde små söta bakelser av. haha! när allt folk gått och det bara var Carina, Peter, mamma, pappa, Mattias och jag kvar så fick jag för mig att jag skulle klippa gräsmattan! hahaha. vi har nämnligen köpt ny gräsklippare, så nu har jag invigt den också ;). sen bestämde vi oss för att Carina och Peter skulle äta här så de åkte ner till BEA och köpte lite mer mat.

och nu sitter jag här. 
min dag har varit jättemysig!
hur har eran kväll varit?

pics ifrån idag.

mammas sockerkaksbakelser. söta!


Stefan, farfar, farmor och Carina syns på bilden. även tårtan jag gjorde.


Peter och pappa bestämde sig för att såga ner det gamla körsbergsträdet.


home sweet home.


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback