översvämning i källaren!

vaknade utav åskan imorse och kom på att jag hade mitt linne på tork ute på tvättlinan. haha! så jag sprang upp och tog in den. ringde även mamma och frågade om jag kunde göra något innan det började regna, och hon sa att jag skulle ta in utedynorna till utemöblerna. så det gjorde jag! när jag kom in började regnet ösa ner! fan vilken tajming asså.  

när mamma kom hem så gick hon ner i källaren för att göra nåt och då visade det sig att det blivit stopp i avloppet och vi var tvugna att rensa. det hade nämnligen läckt vatten över hela golvet.. det var heller inte lite vatten utan kankse ca 1 cm högt. illa! men nu är det fint där nere igen och nu har solen kommit! finally. woho :*

ska äta frukost och sen blir det stan en snabbis med Jonas. sen ska vi hem och packa Jonas grejer till landet och sen hem till mig igen och åka till landet.

vad ska alla andra göra i helgen?
c i a o < 3


just nu.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback