ny mobil?

godmorgon gott folk! sovit gott? det har jag iallafall.

Jonas ligger i badet men han kommer nog upp vilken sekund som helst. idag blir det inget jobb! tjoho. nej, utan det blir farsta, stan och sen lite chillkväll hos mig med några trevliga personer. det ser jag fram emot. det är ju sånt fint väder idag också!

jobbet igår gick lika dålit som alla andra dagar den här veckan.. så nästa gång vi jobbar ska Nico lyssna på våra samtal och hitta på någonting som vi kan göra.. haha.

btw, igår lämnde jag in min mobil på lagning. den har gått sönder igen.. så jävla tragiskt! men de har reklamerat den så jag kommer antagligen få en helt ny modell, en W715.

fin va?

nu ska jag fixa mig.
puss!
Kommentarer
Postat av: Carro

nej vad orättvist! jag är helt kär i den mobilen :o skulle vilja ha den med, fast i silver då! så grymt snygg är den :D åh, byt ut min tack! haha

2009-07-19 @ 21:35:36
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback