ny klänning & skor

har kommit hem till Jonas nu. snart ska jag börja fixa mig. :)

var som sagt i stan idag. Jonas och Mattias följde med! vi började på NK där Mattias hittade din keps. en svart gant keps, skitsnygg. så den fick han :) jag var ju trots allt "skyldig" honom en keps.. efter det drog vi vidare till H&M eftersom att jag hade fått ett presentkort utav Mattias som han inte använde.. och det var laddat med 200kr. jag gick in i tron om att inte hitta ett skit, (som vanligt.. jag är så kräsen :p) men det första jag ser när jag kliver in är en skiiitsnygg svart tajt klänning. och den finns i min storlek! fan vad glad jag blev. sprang till provrummet och testade den. satt som en smäck :)! vidare till kassan och skulle betala då hade mitt andra presentkort som jag fått utav Jonas pappa och hans fru, pengar kvar. precis 249:-, som klänningen kostade! bra eller vad? ;)

sen drog vi snabbt vidare till skopunkten och där hittade jag skorna jag ville ha. som finns i några inlägg längre ned :).  woho! så nu är jag veeeerkligen ännu mer taggad för en utekväll. skrev fel förut, det blir inte vanilla utan cattelin. eller något ställe på medis. men absolut inte 360. sätter inte min fot där! då kan man lika gärna slänga sig i gytjan! fy.

vad ska ni göra ikväll? :)
Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack så jätte mycket gumman :D

Jag är så glad .. :P

2009-07-11 @ 17:38:46
URL: http://philippous.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback