massa kryssningar helt plöstligt

tänkte bara säga att du är jävligt äcklig och dryg. fyfan, du borde inte få finnas. du förstör så jävla mycket, vet du det? skulle helst av allt vilja se dig försvinna ifrån världen.

ursäkta för det där men ibland behöver man få ut sina aggritioner skriftligt. haha!
sitter och kollar på nåt tråkigt TV program som Jonas har på.. haha, kollar inte så jätte mycket. men lite iallafall. tror att det handlar om ufc. imorgon blir det jobb igen dårå, och sen så ska mamma och pappa beställa biljetter till kryssningen så får vi se ifall jag och Jonas följer med eller inte. skulle vara kul :)

dessutom så blir det en Kick-off på jobbet den 17-18 oktober fick vi reda på idag. och man hade fått ledtråden Anna. och idag kom jag på det.. kryssning! haha. självklart hade jag rätt (grym som man är) så ja, som jag skrev. 17-18 oktober blir det kryssning med jobbet. de står för alla kostnader. fan vad najs! och jag längtar.

pussis
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback