Johan falk, grym film!

har precis kommit hem till Jonas ifrån ett litet biobesök med han och Anna. vi fick ett ryck och drog på den nya filmen Johan Falk. har ni hört talas om den? så himla grym film alltså. jag var tvungen att fixa mig jättesnabbt eftersom att tåget gick ca 30 min efter jag tvättat håret och ca 40 min efter vi reserverat biljetterna och var tvugna att hämta ut dom 1 timma efter (!!) och då satt jag fortfarande osminkad, haha.

väl på tåget sa jag till Anna att hon också skulle börja åka och det gjorde hon. men hennes tunnelbana var cp och går bara var 20e minut nu.. så jag och Jonas hämtade ut biobiljetterna innan. medans vi väntade på Anna så gick vi ner till stureplan och väntade vid svampen på en bänk. satt och pratade lite. Anna skulle komma lite senare så då gick vi upp och mötte henne. då var de även 30 min kvar tills bion skulle börja.

väl inne på bion var Anna hyper som få. jag och Jonas hade köpt en blockbuster meny. (!!) och för er som inte vet så innebär det 2 stora läsk, stor popcorn och stor chips. hahha! men vi åt upp alltihopa! Anna satt och sjöng och skuttade runt i stolen innan bion började, haha. du alltså

efter bion tog vi tunnelbanan till farsta och buss till Jonas sen. och nu sitter vi här och ska strax gå och lägga oss! pappa fyller år idag(13e juli) så vi ska  hem till mig klockan 12 och fira honom. sen ska Jonas jobba :). hoppas han blir för min, Jonas och Mattias present.

love, godnatt!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback