jobb, jobb och åter jobb

har kommit hem till Jonas nu efter jobbet. det gick väl sådär! det är verkligen ingen som svarar. fyfan, tragiskt! haha. men jag ska ju som sagt söka nytt jobb nu till hösten.

iallafall. imorgon åker Maud och Kjelle bort igen, haha. så hon har gjort pastasallad till oss och allihopa. handlat mat osv! så söta. och imorgon ska jag förbi farsta centrum en snabbis och kankse även träffa Tove.

Tove har blivit min och Jonas privata frisör kan man säga. hon färgar, klipper, slingar, snaggar. haha, you name it! och hon är så jävla duktig också. hon har ju ett litet frisörkit också, så söt. haha! så i helgen eller imorgon kanske vi tittar förbi där för en liten frisörtripp. måste nog börja ge henne lite pengar för alltihopa hon har gjort för mig (och Jonas också såklart.)

Rebecka ska ringa mig ikväll också ifrån Britney Spears konserten. ska bli spännande! Jonas syster Anna ringde ifrån hennes konsert igår med videosamtal, tyvärr kunde man inte se så mycket. det blinkade och brusade mest. dessutom så saknar jag Rebecka något enormt. min fina söta och älskade slickepott har varit borta ifrån mig aldelles för länge nu.

nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar.
love!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback