igår

godmorgon! vet ni vad jag vaknade av idag? jo, att min älskade pojkvän står och hoppar i sängen så att jag ska gå upp. hahah! men upp kom jag iallafall, och det var ju det han ville.

nu sitter han och Kevin och spelar på ps3:t och jag gör inte alls mycket. har tvättat håret och sen ska jag till farsta och kolla runt lite. hann aldrig dit igår tyvärr. lite senare idag blir det jobb också, hoppas att det går bättre än alla andra dagar. det är verkligen inte en jävel som lyfter på luren. igår hade en kille som också säljer IForm 12 bearbetade utav 200 kort. surt! och jag fick folk som redan hade blivit uppringda och tackat nej. men jag fick 4 stycken iallafall. inte så jättebra med tanke på alla andra gånger, men iallafall.

nu ska jag käka någonting.
vad ska alla andra göra idag?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback