grattis pappa!

grattis älskade du.
du är världens bästa pappa!
jag älskar dig, det vet du


kommer ihåg när jag lyssnade jättemycket på tokio hotel och både mamma och Mattias tyckte att det var skräpmusik och att Bill såg ut som en tjej. så varje gång jag satte på en låt eller gick och nynnade så skrek Mattias till mig att sluta. haha! och alla tyckte att jag skulle ta ner mina affischer jag hade tapetserat på väggarna eftersom att det var "jätte fult", men du sa att jag inte skulle skämmas och att du själv hade varit likadan när du var ung och lyssnade på bland annat AC/DC. och berättade när du hade åkt runt och kollat på en massa konserter med de.

eller när du spelar gitarr och jag sjunger :)

och sen kommer jag ihåg när jag och Mattias var lite mindre. vi hade haft gäster hemma och jag skulle promt hålla mig vaken. ni hade haft musik på också [tror jag] så jag hade somnat i din famn. sen bar du mig till min säng och stoppade om mig :)


bild ifrån spanien 07
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback