GRATTIS! :D

först måste jag bara passa på att gratta Bella och Henrik. de har fått en lägenhet i stureby! :D åh, fyfan vad roligt. och dessutom så är den grymt nära mig. tar a 3-4 minuter att gå. = jättebrafördåärvinäravarandra. hahah! jag är så himla glad för eran skull :D

sry för att jag inte skrev igår också förresten.  :$ men jag var skittrött och vi kollade på bilderna ifrån när Maud och Kjelle var i grekland så jag satt knappt vid datan igårkväll. jobbet gick bra btw. jag tjänade 630 (REKORD! :D) och Jonas 405. han fick en skiiitdålig lista.. han ringde 200 st och hade 30 bearbetade tror jag det var. och normalt fall kanske man har 70 iallafall. och dessutom så var 10 st utav hans 30 bearbetade felnummer. stackarn ;(

åh, jag kan verkligen inte sluta glädja mig åt Bella och Henrik. de som har letat så länge! och nu har ni äntligen hittat en som passar er bra :). det här är ni värda!

nu ska jag fixa mig lite tror jag.
<3
Kommentarer
Postat av: BELLa

Gud vad gullig du är gumman! TACK!!! :D <33 diig

2009-07-09 @ 13:21:25
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback