en tråkig lista bara

Namn - Ida
Ålder - 18
Bor -stockholm
Syskon - ja ett :)
Född - 6 september 1990
Ögonfärg - blå
Längd - 165 cm, tror jag.
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken - jugnfru
Hårfärg - brunt
Födelseort - Stockholm

DAGENS.
Låt - michael buble ~ everything
Saknad - Anna
Kläder - lilla linne och leggings
Underkläder - svart och röd.
Mat - än så länge ingen  faktiskt.
Köp - inget.
Göra sen - ingen aning.
Godis - choklad.
Pinsammaste - inget än så länge.

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp? - nej, fyfan..
Tycker du om godis? - ja lätt! ge mig en stooor påse och jag äter upp!
Hur många gånger i veckan äter du godis? - inte allt för många.
Äter du oftast nyttig mat? nja.
Tycker du att du själv är söt/snygg? ibland. det beror helt på håret, sminket, kläderna. men ibland kan man pricka rätt!
Du ger mycket komplimanger till andra? - ja, det tycker jag.
Är du nöjd med ditt förnamn? - ja
Du tycker att du själv är smart? -haha, sådär. jag är inte så snabbtänkt iallafall.
Vad är det sämsta hos dig? - humörsväningar.
Vad är det bästa hos dig?- tar allt som det kommer och försöker göra det bästa av situationen.
Har du bra självförtroende? - kan jag inte påstå.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? -inte lika mycket som förut.
Du tycker om att vara med tjejer? - jadå, men killar känns enklare att vara med.
Känner du dina grannar? - knappt. vi pratar väl någongång ibland.
Vad har du för färg på dina underkläder idag? - svart och röda.
 Äger du några Björn Borg kalsonger? - nej, men björn borg trosor.
Hur många? - kalsonger = 0 trosor = 2 par tror jag
Är du en Björn Borg-fjortis? - nej
Gillar du skolan? -  nej, men jag har gått ut skolan (y) så det spelar ingen roll längre.
Spelar du något instrument? - har spelat gitarr.
Sporter/aktiviteter har du gått i? - friidrott, dans, kör, innebandy. 
Har du några tatueringar - nej
Har du några piercingar? - öronen?
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - för ofta.
Tycker du om djur - ja, men dock inte smykryp! fyyy.

BRUKAR DU...
Sova - ja.
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej
Skada dig - nej
Klä dig i svart - ja det händer väl
Lita på folk - ja, oftast.
Skada dig med flit - nej
 Drömma mardrömmar - det händer
Gå i skolan - innan jag tog studenten, ja.
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - inte ofta isånnafall
Vilja dö - har väl hänt.

HAR DU...
För många vänner - nej
 Någon annan psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - nja
Färgat håret - slingat, tonat, färgat.
Egen dator - nej
Gjort bort dig rejält - antagligen

 ÄR DU...
Snäll - oftast
Snygg - kan jag nog inte påstå.
Söt - kan jag nog inte påstå.
Kort - beror på vad man jämnför med.
Klantig - njaa, ibland.
Kär - Ja
Kommentarer
Postat av: Linnéa Error

tack :) vad snällt

2009-07-19 @ 21:21:54
URL: http://lioneaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt är bara bra sj :D

2009-07-19 @ 22:09:05
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Martina o Hannah

Hej hej!

Allt bra med dig?

Vi har frågestund i vår blogg ställ gärna nån fråga, då skulle vi bli jätteglada :D

Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback