bebislycka och en underbar helg

nu är jag hemma igen och back in buissnes! haha. rätt skönt att vara hemma faktiskt, även fast dagarna ute på landet har varit helt underbart sköna!

i onsdags åkte jag och Jonas ut till landet. vi tog tåg dåva, och mamma, pappa och Mattias mötte upp oss i gnesta och sen åkte vi vidare till landet. direkt när vi kom hem så gjorde vi hamburgare, och de var nog de godaste jag ätit! och det tyckte nog allihopa också. haha! när alla ätit middagen så berättade jag och Jonas en hemlighet för min familj. (Jonas familj fick veta dagarna innan eftersom att vi träffade de innan min familj.) men jag kan inte säga vad det är för någonting här på bloggen förns det är helt klart alltihopa. sen blev det dags att gå och lägga sig.

torsdag. hände inte så mycket den här dagen, vi var på landet och Mattias och Jonas gick ner och fiskade. jag satt mest och kollade på tv och var med mamma och pappa.

fredag. malmamarknaden började! jag, Jonas, mamma och Mattias åkte då in till malmköping i god tid för att slippa all j*vla trafik som kommer under den här helgen. vi gick och kollade runt i stånden och hittade en massa söta bebis kläder! min moster ska ju ha barn i september och vi skulle träffa henne och hennes kille dagen efter så jag och Jonas passade på att köpa ett litet bebis set. så himla gulligt! så små och söta kläder, man ville bara att tiden skulle gå snabbt så att  vi kunde få se den lilla i magen istället! hur som helst så köpte vi en tröja där det står "det är jag som bestämmer" och byxor där det är ett tryck är likadant som övningskörningsskylten bara det att det står "övningsgår". haha! sen blev det lite krimskrams. chips och godis! vi passade även på att handla lite och jag köpte hårfärg! så äntligen ska jag färga bort den här groteska utväxten. det var förresten skiiitbilligt. 65 kr för en hårfärg från Schwarzkopf. sen åkte vi hem och så grillade vi.

lördag. vi åkte till mormor och Björns landställe! där var båda mina mostrar och ena min mosters kille/sambo. det var så kul att se lilla magen! vi började med jättegod middag och sen gick vi ut på promenad och efter det blev det efterrätt. och självklart med det en jättelång tripp dit. vi kom vid 16 och åkte hem vid 00 tiden. men det var jättetrevligt och mysigt som alltid :)

söndag. hände inte så mycket på dagen. jag och Jonas bestämde oss för att vi ska till Skåne nästa vecka och hälsa på Leo och Amanda. ska bli jätteroligt! så pappa ska boka biljetter till oss imorgon. sen skjutsade mamma och pappa oss till McDonalds där Sofie hämtade oss så fick vi skjuts hem. så snällt! :) och nu sitter jag här. haha.

BILDER KOMMER.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback