27 dresses

sitter på landet nu! Mattias och Jonas är ute och fiskar lite. haha. själv sitter jag och kollar på tv och äter chips! varför jag bloggar på bärbara datan nu och inte mobilen är för att internet på datan varit skiiiitsegt innan.. men just nu är det faktiskt helt okej snabbt! haha.

ska inte skriva värsta långa inlägget, det orkar jag inte. klockan 21:00 ska jag iallafall kolla på en film som heter 27 dresses på canal+.


imorgon åker jag och Jonas hem också! båda två är ensamma hemma då så vi får se vart vi hamnar under natten. btw så ska vi jobba imorgon också. najs som fan :)

nu blir det tv.
c i a o < 3
Kommentarer
Postat av: Matilda

den filmen är super bra!! :D värd att se!

2009-07-05 @ 21:11:40
URL: http://everythinginmylife.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback