IT'S HARD TO SAY IM SORRY

Har suttit och pluggat i ca 2 timmar nu, och hinnit rätt så långt. Är på min 10e A4 sida på datan, så det känns grymt skönt! Nu är det nästan bara det praktiska kvar.

Kankse ska berätta lite om min dag? Mobilen ringde klockan 08:00 imorse, lite jobbigt men det var bara att ta sig upp. Duschade och sen bar det iväg till skolan. Bild som första lektion, grymt slappt men dock rätt tråkigt då vi bara höll på med en bildanalys hela tiden. Jag, Tove och Daniel analyserade en bild som föreställde en kvinna som höll i en dryck gjord för att lunga ner magar osv. Ganska lätt var det faktiskt! Sen var det lunch och efter det, samhällskunskap där vi antecknade lite och sen var det dags att sluta 14:00. När jag kom hem satte jag mig och kollade på Veronica Mars som gick. Det var jätte länge sedan jag kollade på de programmet, haha. Så det var kul att kolla på det igen! Efter det satte jag mig och pluggade.

Igårkväll kollade jag på "What happens in Vegas" när jag skulle sova. Haha, jag älskar den filmen. Så himla rolig och exakt den humorn jag har. Cameron Diaz är ju dessutom så himla vacker! / I

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback