FY FAN VAD DET ÄR HÄRLIGT ATT LEVA

Pratar just nu med Rebebecka och Anna på msn just nu. Två utav mina allra bästa vänner!
Sitter och skickar bilder till Anna ifrån min fest, haha. Vissa utav bilderna får aldrig visas, och då menar jag verkligen aldrig. Så extremt pinsamma! Rebecka och jag pratar om allt möjligt, det var länge sedan vi snackade på msn - det är skönt att prata med dig gumman.

Imorgon däremot, blir min dag hektiskt! Men så jävla underbart kul. På förmiddagen ska jag förhoppningsvis hem till Tove ett tag. Vid klockan 15 ska jag träffa Rebecka inne i stan för en fika, och efter det åker hon på middag med min kusin. Då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Anna träffa mig? Sen kommer hon iallafall tillbaka, hem till mig för att sova här! - Mys. Då ska vi även kolla på Tokio hotel dvdn, spännande. Haha! Nu ska jag prata vidare med mina änglar.
 
Edit. Kom på en liten rolig grej, som jag glömde skriva, haha. Jag har en present utav F! Så himla gulligt utav de :) / I

Kommentarer
Postat av: anna

OFCOURSE MY HORSE! <3

2009-01-09 @ 22:47:15
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback