TISDAG

Rebecka gjorde min dag med sin kommentar. Och ja gumman, det vet jag! Det är det som får mig att gå upp på morgonen, att veta att de som de säger faktiskt bara är struntprat. In genom era örat och ut genom det andra. Och nej, jag kommer inte godkänna era kommentarer längre. Raderar direkt, för nu är ni inte ens värda min uppmärksamhet.

Sitter här och pluggar på mitt projektarbete. Ska snart gå upp och spela lite guitar hero och rensa hjärnan lite, haha. Imorgon ska jag äntligen få träffa Jonas igen! På lördag har vi varit tillsammans i 1år och 1 månad. Tiden går så himla snabbt, det är sjukt! och efter det hem och köpa mat till våran lilla "utflykt" med skolan, haha. Vi ska ju som sagt till Skåne. Nej nu ska jag fortsätta. Imorgon blir det bild iallafall, och sedan samhällskunskap. Slapp och härlig dag förhoppningsvis! Puss så länge så hörs vi imorgon / Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag älskar dig no matter what! <3

2009-01-28 @ 13:11:03
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback