TISDAG, IGEN

Godmorgon.

Sitter just nu och äter lite frukost/lunch. Skolan börjar 11:50, så vi har ingen lunch i skolan, så äter en rejäl frukost hemma istället. Har satt in en Findus färdigrätt i micron, haha. Mums! Snart ska jag börja fixa mig, haha. Och välja kläder såklart!

Idag efter skolan ska jag som sagt hämta F som jag nämnde igår i bloggen. Hoppas att han är på bra humör, som han var de senaste två gångerna jag har hämtat honom. Får väll muta honom med muffins eller lego annars, haha. Det går säkert jättebra! Nej nu ska jag gå ner och ta ut maten ifrån micron, sen börja fixa mig - annars hinner jag aldrig.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback