THANK GOD, IT'S FRIDAY

Mmm, det börjar lukta tacos nerifrån köket nu! 

Har iallafall nästan precis kommit hem ifrån F nu. Jag förstår allvarligt talat inte vad som har hänt med honom. Han har blivit så himla glad och rolig emot mig, haha. Innan jul var han bara vresig och slogs så fort man kom nära eller sa åt honom vad han fick göra och inte! Men nu, de senaste två gångerna så har han varit jätteglad när jag har kommit och gått direkt. Jag antar att han bara testade mig förut! Skönt att det "testet" är över. Vi lekte iallafall med lego mestadels av tiden .. Sen kom hans mamma hem vid klockan halv 6. 

Skolan gick superbra. Vi hade bageri hela dagen! Skitkul eftersom att jag verkligen trivs i min nya grupp. Äntligen kan man se fram lite emot att få komma ner till bageriet. Hur som helst. VI hade först 8 tårtor att göra till våran lärare Janne som fyllde 50år i onsdags. Sen fick jag och Tove göra figurtårtor (bilder kommer.) Det var grymt kul, hah. Och tårtorna vart utsöta.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men imorgon blir det iallafall utgång! Inte rikitigt bestämt vart - men det löser sig med tiden. Dessutom så ska jag träffa min älskade vän Rebecka, finally. / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback