PÅ PAPPAS JOBB

Just nu sitter jag på pappas jobb med pappas gammla data. Haha! Åkte hit och tänkte dricka lite varm chocklad, mums.

Skolan var okej. Dagen började som sagt med samhälle och sedan blev det natur. Gick rätt snabbt alltihopa. Imorgon blir det religion och teori, najs. Sen ska jag hämta F. Hm, orkar inte riktigt med får tänka på pengarna.

Vet inte om jag nämt det i bloggen tidigare, men på torsdag ska jag åka med min klass ner till Skåne över dagen för att kolla på en skola som vi kan söka till efter vi gått ut om man vill ta gesäll brev osv. Jag är helt säker på att jag inte vill söka, men ser fram emot den här resan något enormt. Jag och Tove har sååå mycket planer på bussen så det finns inte, haha. Men det nämns inte i bloggen förns efter resan - vi vill ju inte att någon ska sno idéerna, haha! Hur som helst. Vi ska mötas vid skolan halv 6 för att sedan åka i 6 timmar, hm. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men det blir nog roligt hur som helst. Det blir ju vad man gör det till!

Nu ska jag plugga lite samhälle, för snart har vi prov!
 

Hittade en bild på mig & lillebror ifrån 2006 på datan, hahaha.

/ Ida
Kommentarer
Postat av: alexandra

yeah Skåne ;) vilket gymnasium är det ni ska åka till?

2009-01-26 @ 19:49:28
URL: http://haaglund.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback