ONSDAG - EN LILLLÖRDAG TILL!

Idag är det bild, woho! Jag läntar faktiskt. Det ska bli as kul. Har inte varit där på två ggr, eftersom att jag varit hos tandläkaren och sen varit sjuk. Undra vad jag har för betyg där? Hm, appro på betyg så fick vi reda på naturen vad vi hade för omdömmen. Jag blev riktigt glad när jag hörde mitt eftersom att jag var helt säker på att jag hade IG-varning. Men istället var jag på gränsen till VG! Det spred sig som värsta lyckoruset i min kropp, haha.

Nu ska jag gå ner och dricka smoothie. Gjorde det till min familj igårkväll och nu ska jag nog ta resterna. Sen blir det mackor med varm oboy. Mums.

Efter skolan ska jag hem till Jonas. Vi ska hjälpa Leo som fått en villa utav sin farfar. Planer planer! HOHO. Jag vill flytta hemifrån! / Ida

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, har han fått en villa?

2009-01-28 @ 13:11:54
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback