NÅGON TREVLIG LISTA

Fick nån tvångstanke och kände att jag var tvungen att göra den här innan jag fixade iordning mig för sängen. Så nu ska jag sova! haha. Godnatt :)

VEM
Är i rummet med dej ?
ingen
Fick du senast sms av ? Johan
Vem tänker du på nu ? ingen faktiskt
Pratade du senast i telefon med ? mamma
Vems hus/lägenhet var du senast i ? min
Vem önskar du var med dej nu ? många
Vem är din favoritsläkting ? har många favoriter :)
Vem i din skola går dej mest på nerverna? cant tell you.. haha

VAR
var är din telefon ? Bredvid mig i sängen
var är din mamma ? i sängen och sover
var sover du ? i sängen?

var sov du inatt? hos mig själv, med mig själv
var handlar du mest ? haha, typ BEA?
var fick du tag i tröjan du har på dej ? gina tricot
vart åkte du senast bil ? till nacka

VAD
vad åt du senast ?
en gurkbit
vad drack du senast ? vatten
vad är det för färg på dina byxor ? har inga byxor på mig..
vad är den närmaste saken som är blå ? en film i skåpet
vad har du på fötterna ? ingenting.
vad är din favorit färg ? finna många, rosa, svart, grått.
vilken film såg du senast ? over her dead body
vad hör du just nu ? nån i min familj som snarkar.

HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng ?
ja
hånglat på en bio ? har jag väll
hånglat i skogen ? ja, typ
sovit naken? ja
tyckt att din kusin är het ? haha nej
kört över hastighetsgränsen ? har inte körkort.
målat om ditt rum ? jajamensan
dansat framför en spegel ?  ooja
fått hicka ? haha, ja klart?
dumpat någon ? ja
stulit pengar från en kompis ? nej! :O
hoppat in i en bil med folk du just träffat ? nej typ inte
varit i slagsmål ? nej
smugit ur ditt hus ? typ inte
haft känslor för någon som inte känt detsamma ? hm.. ja
hånglat med en främling ?  nej

Kommentarer
Postat av: nett

jag går barn&fritids linjen men har ingenaning om vad jag vill bli alls.. jag får väl ta det som det kommer :D

2009-01-05 @ 12:18:04
URL: http://anettehoglund.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback