MIN UNDERBARA HELG

Söndag. Imorgon är det måndag, usch. Jag har grymt ont i huvuder idag, så jag ska försöka skriva rätt så kortfattat hur min helg har varit.

I fredags åkte jag på bio med Anna och såg Yes man! Den var grymt rolig, haha. Jag och Anna satt och skrattade för minsta lilla, och det slutade med att hela sallongen kollade snett på oss, haha!! Men men, har man kul så har man, right Anna? Efter bion åkte vi till Skarpnäck till Paul och drack lite. Vi hade jättekul, både jag och Anna vart ite roliga. Runt två tiden gick vi hem till Anna för att sova där! Vi satte på Coyoty Ugly filmen tills vi somnade. Men senare under natten vaknar Anna av att hon hade råkat sparka min rygg med sitt ben, aj! Hahaha. Så bäst gumman!



I lördags vaknade jag som sagt hemma hos Anna. Vi satte oss och åt en jättemysig frukost och kollade klart på Coyoty Ugly filmen eftersom att vi somnade på natten. Sen åkte vi in till stan och kollade lite i affärer, träffade Annas kompis Sarah och sen kom bästis Rebecka in. Jag köpte lite impulsköp (bilder kommer) på Gina och Cubus. Grymt snygga kläder kan jag säga, haha! "Varannan vecka" har vi sagt, och så är det. hahaha. Efter det åkte jag och Rebecka hem till mig, vi hade bara planerat att sitta och kolla lite på den nya TH dvdn, men vid ett tiden fick vi ett ryck och åkte in till stan för att gå ut på krogen. Vi hade jätteroligt och allt var toppen, tyvärr glömde jag min mobil hemma så det blev inga bilder just då. På vägen hem träffade vi Malin och James och följde oss hem till mig för att sedan gå vidare på sin promenad, haha. Lyckad kväll som fan tjejen.




Idag vaknade jag och Rebecka runt ett tiden. Anna ringde och det var mysigt haha. Sen åkte jag och Rebecka in till Farsta centrum. Jag köpte lite smink och hon var bara snäll och följde med, vi fixade mitt rum lite och sen var hon tvungen att åka till sin träning. Usch. Men snart ses vi igen bästis, vi måste. Bilder togs även idag, haha. Grymt snygga och kommer definitivt att läggas upp här på bloggen.

Nej nu ska jag fortsätta plugga på projektarbetet, usch. Ha en fortsatt trevlig kväll! / Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snor denna listan

Namn: Ida Barck

Född: 6 September 1990

Bor: I Stureby bor jag med världens bästa familj, mamma, pappa & min lillebror Mattias

Längd: 1.68

Hårfärg:Blond

Ögonfärg: blåa, i guess.

Civilstatus: ♥

Favoritband:Allt möjligt!

Drömjobb: Frisör, lätt!

Intressen: sjunga, familjen & vännerna såklart

Studerar: Bageri konditori.

Framtidsplaner:När jag tagit studenten vill jag gå en frisörutbilding och sedan skaffa en egen salong.







om det inte är okej så slå mig ;)

2009-01-18 @ 22:14:05
Postat av: Rebecka

Jag älskar dig <3

2009-01-20 @ 11:53:57
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback