MIN LÖRDAGSKVÄLL

Shit vad mitt huvud värker.

Gårkvällen vad sjukt kul! Haha. Det var dock lite tråkigt att vi inte gick vidare till Magenta för att fira Sofie på hennes födelsedag, men fler dagar kommer - när det bara är jag och hon. Hur som helst. Jag mötte Tove, hennes syster Sandra och Sandra på bussen och sen åkte vi dit vi skulle, haha. Det var jättekul, och jättebilliga priser på allt man drack. Jag hade med mig 600:- och har knappt gjort av med hälften - superbra! Vid 12 tiden kom det en massa killar som började snacka med oss, och ville sjunga "sommartider" på karoken. Vilket de också gjorde. Skitsnyggt! Sen blev det dags att åka hem. Jag hade en jättelyckad kväll!

Nu ska jag gå ner och knapra huvudvärkstabletter, haha.
(Bilder kommer) / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback