MAN MÅSTE JU SPARA DET NÅGONSTANNS.

Jag var bara tvungen att spara den här länken till mig själv. (De två första) Blankett till syntest: här

Jag har precis suttit och kollat på Irene Huss - Elddansen. Jag älskar deckare, haha. Dock är jag inte så smart, så jag sitter och gissar hela filmen om vem mördaren kan vara, men det brukar sluta med att jag har gissat på alla huvudroller i filmen och sen så är det någon helt utomstående, haha..

Imorgon ska jag kankse vara med Tove och köpa mina snygga jeans som jag suktat efter i en vecka. Och på tisdag ska jag till Sofie som fyller 21år. Tiden går så himla snabbt, det känns som att hon nyss fyllde 20år, haha. Men nu på tisdag blir hon iallafall 21. Grattis ! <3 Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, eller om ett tag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det där är tyosiskt mig när det gäller deckare :D

2009-01-04 @ 23:29:21
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback