LISTA FÖR JAG HAR TRÅKIGT

Senaste:
1. mening du sa: Godnatt
2. personen du pratade med: Mattias eller mamma, kommer inte ihåg
3. du fick sms av: Jonas
4. du kramade? : Mamma


Idag:
5. kläder: leggins, tunika, tjocktröja
6. bättre än igår: nej


Imorgon:
7. Är det: Tisdag
8. planer: Passa F, sen kankse träffa Anna



Favorit:
10. nummer: 3 kankse
11. färg: beror på vad jag är på för humör
12. årstid: sommar, lätt


Frågor och svar:
13. saknar du någon? ja
14. humör för tillfället: lite seg.
15. det första du gjorde i morse: åt frukost
16. vad åt du sist?: Godis, mums.
17. vad irriterar du dig på? olika
19. vem tänker du på just nu? Jonas
20. tror du att personen tänker på dig med? Vet inte, kankse.
21. vart reste du sist? Danmark.
22. vad gjorde du igår kväll? Var med Anna.
23. liknar du din mamma eller pappa? Mest mamma tror jag.
24. ler du ofta? Javisst
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek.
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja, självklart
27. i vems säng sov du i natt? Min egen
28. vilken färg har din tröja? Vit



Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. gråter du när du skadar dig? Jag skadar mig inte.



Lycka:
32. Är du en glad person? Oftast.
33. Vad gör dig glad? Mina vänner, min pojkvän och familjen.
34. Önskar du att du var lyckligare? Inte just nu.
36. kan musik göra dig glad? Ja, oftast.


Kärlek:
37. har du en flick/pojkvän? Ja
38. är du nöjd med det? mer än nöjd!
39. är du kär? Ja klart!



Hat:
40. vem hatar du verkligen? Oj ..
41. har du någonsin gjort en hat-lista? säkert
42. är du en mobbare? nej.
43. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? ja
44. har du blivit sviken någon gång? tell me about it..



Skolan:
45. gillar du skolan? beror på vilka som är där.
46. värsta ämne? Matte, men det har jag inte längre! (y)
47. har du spytt i skolan nån gång? Nej.
48. är skolmaten god? Duger.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback