KISSIE vs BLONDINBELLA

 VS  

Okej. Jag har länge tänkt att skriva ett linlägg om de här två personerna som på många sätt representerar bloggvärlden. (Tyvärr) Jag tycker ingen utav dessa personer är speciellt roliga att läsa om, haha. Varför?  - Jo. Kissie är en 17 årig liten fjortisunge som tror att hon äger hela bloggvärlden och tror att hon är störst, bäst och vackrast. Hon är rent sagt, patetiskt. Kissie, jag tror att du ligger lite efter i tiden. Samhälles-idealen har förändrats nu, och det handlar inte bara om att vara smal, visa sina tuttar offentligt, blondera håret nästan vitt och öva sig på att låta dum. Det har gått ur modet, jag lovar.

Däremot så är Blondinbella inte så jävla hipp hon heller. Försöker hon vara någon sorts tonårsdrottning på nåt sätt eller? I think so! Dessutom så tycker jag att det har blivit liiite för mycket Blondinbella för min smak på den senaste tiden. Va fan gör hon i TV? Har skaffat din egna TV blogg. Okej, grattis till henne. Men hur många kan tycka att det är kul att sitta och kolla på en sönderblonderad fjortis som pratar om hur hennes dag har varit och vad som ska komma upp här näst? Inte många. Isånnafall av något annat syfte än att det ska vara intressant. Humor tror jag!

Vad tycker ni om Blondinbella och Kissie?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller fllständigt med dig. De bör ge plats till andra duktiga bloggare. Det börjar bli för mycket.

2009-01-04 @ 23:41:07
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag önskar att fler unga tjejer var som du! lycka till med bloggen!

2009-01-05 @ 00:26:43
Postat av: Adam

Jag hatar dom båda som fan=)

2009-01-05 @ 19:15:37
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback