ITS FRIDAY

Har precis fixat mig klart, skönt. Snart ska jag ner till Gateu vid mig och lämna in mitt cv, efter det ska jag träffa Jonas en liten stund innan jag åker och hämtar lilla F på dagis. Hoppas han är på bra humör! Efter det blir det filmkväll med några utav de bästa tjejerna - Anna och Tove!

Vad tycker ni förresten om borden och fägen på väggarna jag la upp igårkväll? (förra inlägget)
Jag älskar verkligen den färgen, och likaså med bordet som man bara sätter emot väggen. Grymt snyggt! Snart kommer Tove även skicka bilderna ifrån igår, hahah. Längtar till att få se de på datorn. Nej nu ska jag fota lite så kankse jag lägger in en "dagens outfit" om det blir någon bra.

Vad ska alla göra idag? / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback