filmkväll med några utav de bästa

En riktigt mysig och lyckad kväll om jag får säga det själv! Hur som helst. Jag tog bussen som gick hemifrån mig klockan 20:00 och kom till Tove och Anna runt kvart över. Vi åkte vidare till centrum och hyrde en film som heter "over her dead body" .. Vi köpte chips, dipp och 2 liter cola - tjocka som vi är! (i hjärnan.) haha. Sen åkte vi hem till Tove och satte på filmen. HAHA! Så himla skön verkligen, har inte skrattat så mycket på länge, så det var välbehövligt. Hennes syrra satt med och efter filmen satt vi och pratade om spöken, konstiga drömmar, framtiden och ja, allt mellan himmel och jord egentligen.

Imorgon förmiddag ska jag träffa Tove igen, och kankse Anna! Det ska bli supermysigt.
Tack för en mysig kväll tjejer, det gjorde min dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Du Ida, måste bara säga en sak. Har du tänkt på att du skriver "Hur som helst" i nästan varje inlägg? Haha, tycker det är lite kul men, hur som helst, skriv på du :-b tihi.



PUSS!

2009-01-03 @ 13:19:21
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, vad kul! nej det har jag faktiskt inte tänkt på :O haha, men vad roligt :D PUSS!

2009-01-03 @ 20:59:48
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback