ÄNTLIGEN FREDAG

Ikväll blir det nämnligen bio med flicksen, så himla mysigt!

Förlåt att jag jag inte skrev någonting igår, det var nämnligen så att jag var upptagen hela kvällen. Satt och pluggade på mitt projektarbete. Dessutom så var jag på IKEA med mamma då jag köpte lite nya grejer till mitt rum! Spännande. Tänkte fota allting och lägga upp här på bloggen lite senare eller en annan dag! Skoldagen igår var toppen. Jag och min bakgrupp var nere i chokladrummet och fixade med våra tryfflar/praliner. Toves och mina var nog de godaste jag ätit, helt seriöst. Vi gjorde en pralin med vitchoklad som skal och fyllningen var vitchoklad tryffel smaksatt med lime och citron, vilket gjorde att den fic ken väldigt frisk smak! (Bilder kommer) Vi var dessutom rätt busiga, haha och äcklade oss med olika saker som fanns där nere, bilder på det kommer också!

Skoldagen idag var härligt. Lugn och skön, eftersom att vi fortfarande var nere i chokladrummet - men idag gjorde vi marsipanfigurer. Bilder kommer. Ser fram emot kvällen! Och imorgon ska jag få träffa min älskade bästa vän, Rebecka. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback